Aktualności Startupy

Nowy QuickRage – temat “Internet”

bookrage

Nadeszła pora na nowy w ramach QuickRage. Nadeszła też pora, aby poświęcić go najbliższemu nam najbliższemu nam tematowi. Przed państwem QuickRage – Internet.

W podstawowym pakiecie, który można kupić za dowolną cenę, znajdziemy cztery pozycje;

“25 najlepszych polskich start-upów” Daniela Kotlińskiego

Książka “25 najlepszych polskich startupów” Daniela Kotlińskiego jest pierwszą tego typu publikacja na naszym rynku. Prezentuje ona rozmowy z szefami 25 najgłośniejszych polskich superprodukcji technologicznych. Począwszy od Audioteki, Brainly i Migam.org, aż po Estimote, UXPin, Sher.ly, Base, Craftinity czy Zortraxa.

Z książki dowiemy się między innymi, jak powstawały nasze najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA. Książka skierowana jest zarówno do startupowców, którzy mogą przeczytać, jak firmę prowadzą najlepsi, jak również do osób marzących o stworzeniu swojego własnego startupu, poszukujących wskazówek i porad.

“Dot.s(com)plikowane” Randi Zuckerberg

“Dot.s(com)plikowane” autorstwa siostry Marka Zuckerberga to aktualna, nieoceniona i zajmująca książka, która ujawnia, jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii.

“Fenomen Facebooka” praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, dlaczego Facebook jest tak popularny w Polsce, ani pewności, że w dłuższej perspektywie czasowej tendencja ta się utrzyma. W 2013 roku wieszczono rychły upadek tego portalu społecznościowego, jednak prognozy się nie sprawdziły, a popularność Facebooka stale rośnie. Polska zajmuje drugie miejsce na świecie, po Indiach, pod względem liczby rekrutowanych programistów przez Facebooka. Jednym z najważniejszych powodów popularności tego serwisu społecznościowego jest jego wielokontekstowa struktura pozwalająca na łączenie różnych funkcji i ról społecznych, w tym sfery prywatnej i publicznej. Zespół autorów “Fenomenu Facebooka” otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. Szkicują mapę problemów, których bazą są niewielkie przedsięwzięcia badawcze związane z tym portalem społecznościowym. Są to przedsięwzięcia udane, z dobrze opracowaną koncepcją badawczą, rzetelnymi analizami i bardzo ciekawymi wynikami

“Mobile dla managerów” Marcina  Zaremby

Jest to wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:

– menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;

– osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;

– pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.

Ci natomiast, którzy zapłacą więcej niż aktualna średnia cena pakietu, otrzymają:

“Rewolucja social media” Michała Sadowskiego

Michał Sadowski to założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

“Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego

Książka Rozmowy z Aniołami zawierają wywiady z prezesami kilku topowych polskich funduszy inwestycyjnych. Znajdziemy w niej wypowiedzi przedstawicieli SpeedUp, Innovation Nest czy Xevin Investments. Jeżeli zastanawiacie się, z czym iść do inwestora, by zwiększyć szansę na otrzymanie wsparcia finansowego i jak wygląda podział udziałów czy też jakie biznesy mogą liczyć na dofinansowanie, musisz koniecznie przeczytać Rozmowy z Aniołami? Znajdziesz w niej odpowiedzi na wszystkie nurtujące cie pytania. Z kolei o tym, jak wygląda (ciężka) praca nad startupem w akceleratorze opowie Tomasz Popów z wrocławskiego Lift-OFF, współtwórca mobilnej aplikacji Taxi5.

Ci natomiast, którzy zapłacą więcej niż stała cena 20 złotych, otrzymają dodatkowo pozycję:

“WebShows: Sekrety wideo w internecie” Krzysztofa Gonciara

Książka autorstwa jednego z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych producentów webowego video w Polsce. Od Minecrafta aż po vlogi – dzięki sile Internetu, jeden człowiek może mieć oglądalność większą niż stacja telewizyjna, a mikrofon i kamerka internetowa wystarczą, żeby zdobywać serca milionów. “WebShows: Sekrety Wideo w Internecie” to książka, która ukazuje kulisy pracy nad sieciowym wideo i pomaga zrozumieć zasady, które nim rządzą, a także służy jako poradnik dla początkujących twórców. W książce znajdują rady i opinie takich znanych osób polskiej sceny YouTube, jak: LekkoStronniczy, RockAlone2k, ROJO, CTSG czy Wonziu.Jeśli codziennie spędzasz czas oglądając filmiki na YouTube, dzięki tej książce dowiesz się jak one powstają, a także zobaczysz, że i Ty możesz zostać twórcą sieciowego wideo!Jeśli chcesz wykorzystać wideo w sieci przy kreacji wizerunku swojej firmy i pójść o krok dalej niż media społecznościowe, oto pierwsza na polskim rynku publikacja, która wytłumaczy, jak zmienić setki wyświetleń w setki tysięcy.

Możliwości płatnicze, dostosowane są do potrzeb polskiego klienta. Serwis obsługuje zarówno płatności e-przelewami i kartami za pośrednictwem Dotpay, jak i płatności poprzez PayPal.

Nowością jest natomiast opcja wysyłki dla czytników Pocketbook. Do tej pory możliwa jedynie dla urządzeń marki Kindle.

Komentarze