Aktualności

Online Marketing Polska: nowy magazyn marketingu internetowego

om

Pozostała część to relacje z ważnych wydarzeń branżowych oraz rozmowy z ważnymi osobami związanymi z marketingiem internetowym. W bieżącym numerze m.in. obszerny wywiad z Jarosławem Sobolewskim, dyrektorem generalnym IAB Polska oraz Tomaszem Czudowskim z polskiego oddziału Google, który radzi, jak wykorzystać YouTube do promocji własnych produktów i usług.

-Temat marketingu internetowego jest z pewnością bardzo modny. Głównie przez to, że internet umożliwia docieranie do szerokiego grona potencjalnych klientów przy relatywnie niskim koszcie. Dla nas bardzo istotna była współpraca z najbardziej rozpoznawalnymi ekspertami branżowymi. Stąd między innymi nawiązanie współpracy merytorycznej ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – powiedział Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny magazynu. – Ludzie wciąż lubią formę drukowaną, choć w cyfrowym świecie trudno wykluczyć w przyszłości także inne formy dystrybucji. Dla nas istotniejsze jest dostarczanie wysokiej jakości contentu, najlepszych autorów i realizowanie misji edukacyjnej, niż sama jej forma, choć przyznam, że klienci w badaniu zdecydowanie opowiedzieli się jednak za formą drukowaną.

Wydawcą Magazynu jest Forum Press z Poznania należące do Forum Media Group, które w swoim portfolio wydawniczym posiada już kilkanaście magazynów branżowych oraz jest organizatorem licznych konferencji, m.in. corocznych Kongresów Online Marketing Master Class. Magazyn dostępny jest obecnie wyłącznie w prenumeracie wysyłkowej – szczegóły na stronie www.o-m.pl.

Komentarze