Aktualności

Outbox dystrybutorem rozwiązania Salesforce Marketing Cloud

outbox2

Firma Outbox podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com, na podstawie której będzie sprzedawać w naszym kraju usługę zarządzania mediami społecznościowymi Salesforce Marketing Cloud. Narzędzie pozwala nadzorować i monitorować aktywność, m.in. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn.

Outbox to firma konsultingowa specjalizująca się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT. Będzie ona jedynym podmiotem w Polsce odpowiedzialnym za sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud.

Platforma powstała wprawdzie w 2012 r., a Radian6, wchodzący w jej skład, dostępny jest globalnie od 2008 roku, w 17 językach, w tym w jęz. polskim. Jednakże do momentu podpisania umowy z Outbox, platforma nie miała oficjalnego partnera w naszym kraju, co wiązało się z koniecznością każdorazowego kontaktu z USA w sprawie narzędzia oraz podpisywanie międzynarodowych umów w dolarach oraz obsługę klientów przez salesforce.com. Outbox oferuje support po polsku, a cały proces (podpisanie umowy, wdrożenie, szkolenia, pomoc użytkownikom) prowadzony jest w naszym kraju przez rodzimych inżynierów.

Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych: Radian6 – umożliwiający nasłuch (Social Media listening), Buddy media – publikowanie zawartości (Social Media Publishing) oraz Social.com – optymalizacja reklam (Social Media Advertising).

Radian6 nie tylko umożliwia monitorowanie kanałów i zarządzanie nimi (ponad 500 mln wielojęzycznych źródeł, m.in. Twitter, Facebook), lecz również obserwowanie na bieżąco postępów kampanii, zbieranie charakterystyk potencjalnych klientów i przygotowywanie skuteczniejszych, lepiej odzwierciedlających ich potrzeby działań. Radian6 pozwala także obserwować trendy w mediach społecznościowych i dostosowywać aktywności do potrzeb rynku. Z możliwości narzędzia korzysta obecnie ponad 2,5 tys. firm na świecie, zaś połowę z nich uwzględnia ranking Fortune 100. Buddy media umożliwia łatwe zarządzanie zawartością – tworzenie i publikacja treści zachodzi równocześnie we wszystkich portalach i kanałach dostępnych dla klienta. Social.com ułatwia efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi umożliwiając działania we wszystkich mediach jednocześnie.

Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia – twierdzi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. – Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie – dodaje.

Część funkcjonalności Salesforce Marketing Cloud dostępnych jest przez przeglądarkę, a część – za pomocą aplikacji na PC i Mac. Istnieje również aplikacja mobilna Radian6 dostępna na iOS. Narzędzie jest płatne, a cena ustalana jest indywidualnie, w zależności od pakietów, na które zdecyduje się klient.

Komentarze