ePrice – spółka wchodząca w skład Grupy Banzai – we współpracy z InPost – globalnym liderem w innowacyjnych usługach dla e-commerce i właścicielem największej na świecie sieci Paczkomatów® – otrzymała główną nagrodzę podczas czwartej edycji konkursu Netcomm Awards. Wyróżnienie przyznano w związku z wykorzystaniem Paczkomatów® InPost, które uznano za największą innowację włoskiego rynku e-commerce w 2015 roku. We Włoszech Paczkomaty® InPost dostępne są w supermarketach (Carrefour) oraz na stacjach benzynowych (Repsol, TotalErg), a firma planuje, że do końca 2015 roku sieć obejmie ponad 800 terminali. Nagroda główna w konkursie Netcomm Awards oraz pozostałe sukcesy związane z rozwojem sieci Paczkomatów® InPost we Włoszech to efekt współpracy m.in. z takimi partnerami, jak TNT Express Italy czy Grupą Banzai - największą włoską platformę e-commerce. „Wyróżnienie Paczkomatów® InPost w konkursie NetComm Awards 2015 to nie tylko prestiż, ale przede wszystkim potwierdzenie ich wysokiej skuteczności - nasze samoobsługowe terminale stają się coraz bardziej popularne wśród włoskiej grupy użytkowników. Z punktu widzenia strategii rozwoju naszej spółki rynek e-commerce na Półwyspie Apenińskim jest jednym z kluczowych i dlatego w najbliższym czasie planujemy zintensyfikować działania związane z dalszą ekspansją automatycznych rozwiązań click&collect w tym kraju. Jestem przekonany, że nasza rozległa sieć Paczkomatów® InPost zapewni wygodę w odbiorze zamawianych przesyłek i dodatkowo przyspieszy wzrost sektora e-handlu na terenie Włoch” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, do której należy InPost. „Już dawno uważaliśmy, że włoscy konsumenci są gotowi na wypróbowanie nowej, szybkiej i prostej formy odbioru zamawianych towarów. Rzeczywistość okazała się dużo bardziej zaskakująca. Wystarczyło, aby sieć Paczkomatów® InPost wzrosła dwu i pół krotnie, aby liczba zamówień realizowanych za ich pośrednictwem powiększyła się ponad dwanaście razy” – ocenia Alessandro Cernigliaro, Chief Operating Officer w firmie Banzai. „Nasz świat jest coraz bardziej cyfrowy, ale mimo to fizyczny wymiar rzeczy wciąż pozostaje istotny. W tak dynamicznie rozwijającym się sektorze, jak e-commerce, musimy dostosowywać się do oczekiwań konsumentów – dlatego proponujemy automatyczne rozwiązanie dostaw, całkowicie likwidujące problem ‘ostatniej mili’. Wierzę, że Paczkomaty® InPost staną się w przyszłości pierwszą opcją wyboru dla dostaw produktów zamówionych on-line, a już dziś każdy ich użytkownik – kiedy już raz doświadczy ich innowacyjności – nie jest w stanie obejść się bez nich” – dodaje Stefano Moni, dyrektor zarządzający InPost Italy.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również