InPost rozpoczyna współpracę z VisualSoft – brytyjskim dostawcą rozwiązań z zakresu e-commerce, oferującym sprzedawcom opcję wygodnej dostawy typu „click and collect”. W Wielkiej Brytanii funkcjonuje już 800 Paczkomatów InPost - nowe partnerstwo pozwoli właścicielom brytyjskich e-sklepów na błyskawiczne zintegrowanie się z możliwością dostawy poprzez Paczkomaty. InPost zaprezentował też interesujące dane dotyczące Paczkomatów. W badaniu Quail Digital aż 77% respondentów stwierdziło, że jest to wygodniejszy sposób niż bezpośrednia dostawa do domu. Wynika to z faktu, że odbiorca nie musi przebywać w domu o określonej porze, aby odebrać przesyłkę. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – niemal 3500 Paczkomatów. Aż 98% użytkowników Paczkomatów deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 94% z nich poleca je znajomym. Świadczy to o ogromnym potencjale polskiego rozwiązania. Produkt Grupy Integer.pl został też zauważony przez branżowych ekspertów - najwyższą jakość i innowacyjność Paczkomatów InPost potwierdził tryumf firmy w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2013. Tym razem spółka zwyciężyła w kategorii ‘Obsługa Klienta’, pokonując operatorów takich, jak: Singapore Post oraz LibanPost.

Zobacz również