Możliwość wygodnego uruchomienia kilku czytników u jednego klienta i podłączenia drukarek potwierdzeń transakcji kartami to nowe propozycje Payleven dla sprzedawców. Subkonta zostały przygotowane z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą wyposażyć swoją firmę w więcej niż jeden terminal. Payleven pozwala na jednoczesne zarządzanie wszystkimi posiadanymi czytnikami kart płatniczych z poziomu jednego konta, co pozwoli na założenie np. filiom dedykowanych subkont. Wszystkie subkonta są zarządzane z poziomu aplikacji mobilnej, która umożliwia też analizy i monitoring transakcji, równocześnie z rozliczeniem operacji przez jedno główne konto bankowe. Dzięki temu sprzedawca może szybko zweryfikować obroty generowane za pośrednictwem poszczególnych czytników. Funkcjonalność jest już dostępna na iOS, wkrótce pojawi się też wersja na platformę Android. Ponadto Payleven uruchomił wsparcie dla różnorodnych systemów drukarek. Potwierdzenia transakcji kartą debetową czy kredytową mogą być od teraz drukowane zarówno na drukarkach przenośnych jak i stacjonarnych (w chwili obecnej trzy modele drukarek).
Przyszłość płatności mobilnych to znacznie więcej, niż sama akceptacja kart. Realną wartością skutecznego rozwiązania dla biznesu są realne korzyści dla sprzedawców. Poprzez wprowadzenie opcji subkont i wsparcia dla drukarek uczyniliśmy pierwszy, lecz nie ostatni krok do stworzenia kompleksowego systemu. W najbliższym czasie planujemy uruchomienie kolejnych funkcjonalności, które ułatwią naszym klientom zarządzanie biznesem – mówi Konstantin Wollf, współzałożyciel Payleven.

Zobacz również