Minęły 2 tygodnie od integracji gry społecznościowej Świat Mody z rosyjskim serwisem Odnoklassniki. Efekt? 250 000 nowych graczy. Kilka miesięcy wcześniej aplikacja firmy Picadilla zadebiutowała na rodzimym serwisie, NK. Pierwszy tydzień na wschodzie był imponujący. Dzięki wnioskom wyciągniętym z wdrożenia gry na polskim rynku, wspomnianą liczbę graczy udało się osiągnąć 3 razy szybciej niż na NK. W okresie najszybszego wzrostu, grze przybywało nawet 2 tysięcy graczy na godzinę. Obecnie, każdej godziny do gry dołącza około 500 nowych użytkowników. - Udostępnienie naszej pierwszej gry na Odnoklassnikach wpisuje się w część strategii firmy. Przecieramy szlaki dotąd tak naprawdę nieznane polskim deweloperom. Przed nami kolejne serwisy i kraje, w których dostępne będą produkcje Picadilli. - mówi jeden z założycieli, Radek Otręba.   Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie gry na Facebooka. Picadilla skupia się również nad produkcją drugiego tytułu. Nowa gra ma być dostępna w połowie 2012 roku. Więcej o Picadilla: Picadilla.pl Polska wersja gry: nk.pl/aplikacje/shoplife Rosyjska wersja gry: odnoklassniki.ru/games/shoplife

Zobacz również