Aktualności

Pierwszy Milion: nowe wydawnictwo Forbesa

pierwszymilion_med

We wrześniu na rynek ma trafić pierwszy numer startupowego kwartalnika “Pierwszy Milion”. Wydawcą jest Ringier Axel Springer, pismo będzie przybudówką Forbesa.

Nazwa pisma nie jest specjalnie oryginalna – nazywało się tak kilka konkursów, blogów, dwa cykle programów telewizyjnych (w TVP i na Gazeta.pl) i film fabularny.

Magazyn ma wychodzić raz na kwartał w nakładzie 50 tysięcy egzemplarzy i objętości 150 stron. Odbiorcami pisma mają być ludzie chcący założyć własny biznes – zarówno studenci, jak i menedżerowie planujący odejść z korporacji. Tematyka obejmie przede wszystkim mikrofirmy – modele biznesowe, rynek, biznesplany. Wsparcie w internecie zapewni w przyszłości subdomena mikrofirma.forbes.pl.

To dobrze, że duże wydawnictwo dostrzegło potencjał małych firm i weszło w niszę, którą zdefiniowaliśmy 2 lata temu.  Tym bardziej będziemy kibicować kolejnemu przedsięwzięciu, które ma promować robienie biznesu. Liczymy na to, że potencjał marketingowy wydawnictwa pomoże w edukacji rynku, na którym i my pracujemy. Wiemy, że temat nie jest łatwy i ciekawi jesteśmy, jak sobie z nim poradzą koledzy z Forbesa.

Komentarze