Aktualności

Poczta Polska: zawalczy o e-commerce

poczta_polska

Przy przesyłce biznesowej dostępna jest tzw. preawizacja – adresat dostanie wiadomość SMS o tym, że przesyłka będzie czekać na poczcie, kolejnego SMS-a otrzyma zamiast powtórnego, papierowego awizo. Odbiór przesyłki jest możliwy w wybranym przez klienta oddziale (do wyboru 1544 placówek). Nadawca musi wysyłać min. 100 przesyłek miesięcznie, ale dla większości sklepów nie stanowi to najmniejszego problemu. Większym problemem może być konieczność korzystania z aplikacji “Elektroniczny nadawca” – elektronicznej książki nadawczej, którą eksportuje się do wyznaczonej w umowie placówki i przekazuje tam przesyłki do nadania. Paczki mają trafiać do odbiorców maksymalnie w dwa dni. Cena będzie uzależniona od liczby wysyłek w ujęciu miesięcznym. Im więcej, tym taniej.

Ciekawie brzmi oferta paczek gabarytowych. Kupujesz opakowanie, w cenie jest jego przesyłka. Do wyboru ma być pięć rodzajów opakowań – od zaprojektowanego na płyty, po tuby na plakaty i duże dokumenty, w cenie od 13,5 do 20 zł. Na początku będą dostępne tylko w 600 urzędach.

Więcej szczegółów na stronach Poczty Polskiej.

Komentarze