Aktualności

Polska spółka Social WiFi wkracza do USA i Kanady

Social WiFi

Spółka przekształcająca darmowy internet w narzędzie marketingowe otrzymała 196 tysięcy złotych na wejście na rynek w U.S.A. i Kanadzie. Social WiFi osiągnęło najwyższy wynik (85%) w finałowym etapie programu Go Global i tym samym zdobyło dofinansowanie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Social WiFi planuje wzmożenie prac na rynku amerykańskim i kanadyjskim w trzecim i czwartym kwartale 2014 roku.

– Cieszymy się, że spośród mnóstwa innych zgłoszeń wybrano właśnie Social WiFi. Naszą przewagą jest to, że od początku istnienia usługi planujemy ją z myślą o działalności międzynarodowej. Już teraz prowadzimy pilotaż w kluczowych lokalizacjach Nowego Jorku, a przyznana kwota pozwoli nam na udział w programie Plug and Play, co pomoże zwiększyć intensywność działań na tych rynkach – mówi CEO Social WiFi, Artur Racicki.

W ramach Plug and Play Social WiFi na kilka miesięcy przeniesie się do Palo Alto w Dolinie Krzemowej, gdzie pod okiem specjalistów nowych technologii będzie poszukiwało kolejnych dystrybutorów i partnerów biznesowych. Dzięki temu Social WiFi znajdzie się w samym centrum najważniejszych wydarzeń technologicznych na świecie.

Wprowadzenie usługi w U.S.A. i Kanadzie to nie pierwsze zagraniczne działania spółki. Na tę chwilę z Social WiFi w Europie korzysta 250 lokalizacji i ponad 100 000 użytkowników, ale te liczby nie są dziełem przypadku. Przed wdrożeniem usługi, spółka przeprowadziła badania w 21 krajach, które wykazały jasno – liczba punktów udostępniających WiFi dynamicznie wzrasta, jest więc potrzeba na usługi je wykorzystujące.

Obecnie z Social WiFi korzystają hotele, restauracje, centra handlowe, kawiarnie, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.

Komentarze