Firma Stanusch Technologies SA została uznana w międzynarodowym przeglądzie „Top Virtual Assistant Companies”, za jedną z najbardziej znaczących i wpływowych firm w tej kategorii na świecie. Główny produkt spółki – Wirtualny Doradca „EWA” - zajął też pierwsze miejsce w krajowym rankingu, opracowanym przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego.  Spółka Stanusch Technologies została wyróżniona w raporcie „Top Virtual Assistant Companies“, który tworzy międzynarodowa firma technologiczno-badawcza TechNavio. Autorzy międzynarodowego zestawienia, zaliczyli Stanusch Technologies do prestiżowego grona najbardziej znaczących i wpływowych firm w tej kategorii na świecie.  - Nasza firma wdrożyła już ponad 70 projektów wirtualnych doradców i jest jednym ze światowych liderów tego rynku. W Polsce, mimo najkrótszej historii spośród działających na tym rynku firm, mamy pozycję lidera i cały czas szybko się rozwijamy. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie technologią wirtualnych doradców, która systematycznie zwiększa swoje możliwości i pozwala na znaczną obniżkę kosztów obsługi klienta – mówi Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies. Od ponad 10 lat rynek Wirtualnych Doradców w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, aktywnie współtworząc światowe trendy technologiczne. Pierwszy komercyjny Wirtualny Doradca został uruchomiony w naszym kraju w 2003 roku. Od tego czasu rynek Wirtualnych Doradców dynamicznie się rozwija. Pod względem ilości wdrożeń Polska znajduje się na 3 miejscu na świecie, po USA i Wielkiej Brytanii. Jesteśmy światowym liderem wśród wdrożeń systemów nieanglojęzycznych (wg danych portalu chatbots.org). W naszym kraju zrealizowano do tej pory ponad 120 projektów tego typu, a ich liczba rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. - W 2013 roku, nasza firma urosła o 35 % i po raz pierwszy osiągnęła pozytywny wynik EBITDA. W ubiegłym roku, Wirtualni Doradcy naszej produkcji, przeprowadzili rekordową liczbę 3 826 065 konwersacji, odpowiadając na 9 995 909 pytań, z czego 81 % stanowiły tzw. pytania merytoryczne. Szacujemy, iż do 2020 roku 50 % interakcji dotyczących obsługi klienta, będzie realizowana przez systemy automatyczne na bazie sztucznej inteligencji. Już teraz, obserwujemy znaczny wzrost zapytań ofertowych oraz rozwój istniejących systemów - mówi Maciej Stanusch, prezes Stanusch Technologies.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również