Internet jest dla spółek giełdowych kluczową przestrzenią do budowania relacji z inwestorami. Wiedza o tym, jakie są potrzeby inwestorów oraz jak zbudować przyjazny serwis www, to dla nich klucz do sukcesu. Wydanie poradnika Autentiki poprzedziły badania na grupie inwestorów odwiedzających serwis Bankier.pl. – Nasze badanie pokazało, że aż 73% ankietowanych inwestorów zrezygnowało z zakupu akcji spółki, ponieważ jej strona internetowa nie wzbudzała zaufania – mówi Michał Samojlik, Prezes Autentiki. Głównym celem publikacji jest promowanie idei projektowania stron internetowych skoncentrowanych na zaspokajaniu potrzeb informacyjnych i komunikacyjnych użytkownika. Z lektury mogą skorzystać w zasadzie wszystkie firmy sektora MSP, które chcą informować klientów i konsumentów o swoich działaniach i w ten sposób budować swój PR - jako firmy poważnej i stabilnej. Link do publikacji (PDF, 1MB): Jak budować stronę www Relacji Inwestorskich

Zobacz również