Aktualności

Prawie 2,5 tys. sklepów uczestniczyło w Dniu Darmowej Dostawy 2013

dzien-darmowej-dostawy

W Dniu Darmowej Dostawy, ogólnopolskiej akcji e-commerce, która odbyła się 2 grudnia 2013, wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to ponad 30% więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji.

Serwis eKomercyjnie.pl, organizator Dnia Darmowej Dostawy, w ciągu 24 godzin przekierował do sklepów internetowych ponad 2,95 mln potencjalnych klientów.

W tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to najlepszy wynik w czteroletniej historii tej akcji w Polsce. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

Dzień Darmowej Dostawy wzbudził tak duże zainteresowanie klientów, że część sklepów podjęła decyzję o przedłużeniu akcji o kilka, a nawet kilkanaście godzin.

Komentarze