Dla prenumeratorów przygotowano trzy plany taryfowe. Plan Basic – zawiera dostęp do magazynu w formie elektronicznej (wersja PDF i iPad) oraz audiobooka. Wkrótce zostanie rozszerzony o dostęp do wersji Kindle oraz archiwum numerów Proseeda - tej funkcji domagali się nowi czytelnicy. Plan Standard rozszerzony jest o drukowany w wysokiej jakości egzemplarz magazynu, a najbogatszy plan Premium - aż o trzy egzemplarze. Oba wyższe plany taryfowe automatycznie uprawniają do rabatów (od 20 do 30%) na działania reklamowe w Proseedzie oraz umieszczenia banerów reklamowych na internetowej stronie Proseedmag.pl. Oferta skierowana jest wyłącznie do firm, a liczba dostępnych w sprzedaży prenumerat jest ograniczona do 500. Dla osób indywidualnych dostępna będzie darmowa, elektroniczna wersja magazynu, publikowana 10 dni po tym, jak magazyn trafi do rąk prenumeratorów. – Piszemy o sprytnym biznesie, dlatego kiedy tradycyjna prasa odwraca się od „papierowego” rynku, my dostrzegamy na nim okazję. Drukowany Proseed na biurku nie jest po prostu nośnikiem informacji, ale symbolem statusu i przynależności do grupy młodych, dynamicznych przedsiębiorców szybko budujących biznes w oparciu o technologię, wiedzę i ekspansję ponadnarodową. Nie bez znaczenia jest fakt, że kiedy już się trafi na okładkę, można z dumą podarować ten egzemplarz Proseed żonie lub dziewczynie - mówi Igor Dzierżanowski, jeden z założycieli Proseeda.

Plany taryfowe, szczegóły dotyczące oferty i prezentów dla prenumeratorów znajdziecie na stronie: proseedmag.pl/prenumerata


Zobacz również