4 minuty po uruchomieniu strony z
prenumeratą Proseeda zapukał do niej Pierwszy Prenumerator. I to nie byle jaki - szef
Mobeelizera, Marcin Perłak. Zadaliśmy mu szybko kilka pytań dlaczego zdecydował się kupić dostęp do naszych treści:
- Od jak dawna znasz Proseeda? Zdaje się, że jako CEO Mobeelizera czytasz nas nie od dziś?
- Czytam Was od pierwszego numeru, nie jest to trudne wobec suszy, która jest na polskim rynku, jeżeli chodzi o takie czasopismo. Szczególnie jak zaczynaliście - byliście chyba jedyni, obecnie pojawiają się jakieś nowe tytuły (nawet drukowane), ale poziom jest - delikatnie mówiąc - daleki od tego co proponuje Proseed.
- Dlaczego zdecydowałeś się na prenumeratę?
- Bo sprytnie podeszliście do tematu monetyzacji swojego czasopisma ;) Skoro dajecie marchewkę w postaci początku artykułu, żeby na kolejnej stronie go brutalnie uciąć, dając tylko link do wykupienia prenumeraty to jest inne wyjście niż dokonać zakupu? A tak poważnie - dla mnie nie różni się to od kupowania gazety w kiosku - jest interesująca treść, to kupuję.
- Co daje Ci Proseed i jego lektura?
- Chwilę relaksu :) A tak poważnie to szybki przegląd tego co się dzieje na rynku IT, młodych firm i inwestorów. No i napełnia głowę nowymi pomysłami.
- Czy przydaje Ci się w prowadzeniu firmy?
- Daje na pewno inspiracje, pobudza do myślenia poprzez case'y poszczególnych firm, ludzi. Ale chyba za stary już jestem aby dalej wierzyć że w takich lekturach jak Proseed znajdę "10 Złotych Zasad Które Sprawią Że Twoja Firma Będzie W Ciągu Tygodnia Największym Portalem Społecznościowym Na Urządzenia Mobilne Dla Ekologicznych Użytkowników" ;)
- I czego widziałbyś więcej, na jakich tematach powinniśmy się według Ciebie skupić?
- Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż ;) Czyli w skrócie wszelkie studia przypadków które pokazują jak to robią inni, niekoniecznie w tej samej dziedzinie co nasza firma.