„Rewolucja Social Media” to ponad 200-stronicowe opracowanie najważniejszych zagadnień związanych z monitoringiem internetu, obsługą klienta w kanałach social media, pomiarem działań prowadzonych w mediach społecznościowych czy wykorzystaniem ich do wsparcia sprzedaży. Autorem jest Michał Sadowski, twórca Brand24. Sadowski położył szczególny nacisk na to, jak wiele dobrego – lub złego – może danej marce sprawić nawet jedna osoba, która wykorzysta do tego celu media społecznościowe. Książka tłumaczy, jak komunikować się z klientami, aby uniknąć kryzysu. Gdy ten jednak się zdarzy, "Rewolucja Social Media" służy radami pomagającymi ugasić pożar. Książka jest napisana przystępnym językiem, a tekst został podzielony na krótkie, łatwe do przyswojenia rozdziały. Świetnie nadaje się do czytania w autobusie czy podczas kilkunastominutowej przerwy. Sadowski w swojej książce odwołuje się do wielu praktycznych przykładów kampanii czy akcji prowadzonych w social media. Można się o nich dowiedzieć więcej skanując kod QR umieszczony przy odpowiednim fragmencie. To praktyczne rozwiązanie – dzięki niemu można w wygodny sposób dokładniej zgłębić temat. Pragnę też uspokoić osoby, które obawiają się, że książka jest tendencyjna i reklamuje Brand24 lub usługi monitoringu mediów. Autor napisał ją w zrównoważony sposób, nawet tam gdzie pojawia się nazwa jego firmy obok wymienione są konkurencyjne usługi. "Rewolucja Social Media" prezentuje fakty, a nie tendencyjne opinie, dlatego umieszczone na stronie książki gotowe "hejterskie" teksty nie powinny być nikomu potrzebne :) „Rewolucja Social Media” to pozycja skierowana przede wszystkim do osób początkujących w temacie mediów społecznościowych. Doświadczeni profesjonaliści nie znajdą w niej wielu nowości. Media społecznościowe dotykają jednak wielu firm także spoza branży internetowej - ich pracownicy i właściciele powinni zdecydowanie sięgnąć po książkę Sadowskiego. "Rewolucja Social Media" skutecznie zapełniła pewną niszę na rynku wydawniczym, przy czym na pewno potrzebna jest jeszcze literatura rozwijająca tematykę social media.

Zobacz również