12 sierpnia o godz. 10:00 ruszają zapisy na cykliczną imprezę dla zainteresowanych marketingiem, nowymi mediami i technologią. Rejestracja w promocyjnej cenie potrwa tylko pierwsze 24 godziny! Wydarzenie odbędzie się w Rzeszowie w dniach 11–13 września br. Organizatorzy zapowiadają szeroki dobór tematów. W jednym miejscu spotkać się mają psychologowie, znawcy socjologii i nauk politycznych, przedstawicieli agencji interaktywnych, reklamowych, właściciele i zarządzający największymi serwisami, twórcy aplikacji, startupy, inwestorzy i marketerzy. Wraz z Mateuszem Tułeckim nad merytoryką czuwać będzie organizator – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz współorganizator konferencji – Grupa Unity. Wśród zagranicznych gości pojawi się m.in. Cameran Ashraf, irański aktywista, współzałożyciel Expression Technologies oraz AccessNow, organizacji popularyzujących ideę wolności w Internecie. O tym, jak dostosować biznes do wymagań rynku, opowie z kolei Olivier Kempkens, twórca Adapt or Die, który pracował dla takich marek jak SAP czy FP. Wielbicieli podróży i dwóch kółek z pewnością ucieszy wystąpienie Frederica Mazelli. Właściciel BlaBlaCar, portalu społecznościowego dla autostopowiczów i kierowców, zdradzi, jak stworzył serwis, z którego co miesiąc korzysta ponad 550 tys. osób z całej Europy. Polskę reprezentować będą: Paweł Tkaczyk, Bartłomiej Gola, Ireneusz Dworzyński, Paweł Sala i Roman Łoziński. Młode rekiny e-biznesu już teraz powinny obmyślać strategię na Startup Sito. Najlepszy startupowiec wybrany zostanie drugiego dnia konferencji. Kielnarowa będzie w tym roku prawdziwym „internetowym zagłębiem”. Wszystko dzięki temu, że większość uczestników mieszkać będzie właśnie w tamtejszym hotelu. Intensywny networking za dnia rozpocząć ma wspólna poranna gimnastyka, a uzupełnić – wieczorne imprezy. Do wskoczenia na klubowy parkiet zagrzewać nas będą m.in. Novika i Skubas. Zapisy i aktualne informacje o wydarzeniu na www.internetbeta.pl

Zobacz również