Aktualności

Rynek: płatne serwisy – zyski rosną

money_grow_small

Trudna decyzja, duże ryzyko – są jednak pozytywne efekty. Użytkownicy nie uciekli od serwisów, które każą płacić za treści. Przykłady z Niemiec, USA i Słowacji wskazują na wzrost ich liczby oraz przychodów z reklamy.

Jednak treści nie są całkiem niedostępne – wydawcy nieco “podziurawili” system, umożliwiając znalezienie niektórych informacji przez wyszukiwarki czy media społecznościowe.

Więcej przeczytasz w serwisie Ekonomia24.pl: Są chętni na płatne serwisy.

W Polsce z płatnym serwisem eksperymentuje Grzegorz Hajdarowicz, wydawca m.in. Rzeczpospolitej i Przekroju. To właśnie Przekrój przechodzi rewolucję – cały serwis internetowy pisma wymaga płatnego dostępu. Wyniki jego popularności nie są znane, wiadomo jedynie, że liczba odwiedzin mocno spadła.

Komentarze