Aktualności Startupy

SaveUp: Współpraca z wydawnictwem C.H. Beck

Spółka iTraff Technology nawiązała współpracę z wydawnictwem C.H. Beck. Reklamy książek wydawnictwa, mające pojawiać się przez najbliższe pół roku w ogólnopolskich gazetach, będzie można fotografować mobilną aplikacją SaveUp. Na podstawie zdjęcia rozpozna ona promowany tytuł i umożliwi jego bezpośredni zakup z poziomu telefonu w promocyjnej ofercie: bez kosztów przesyłki.  Jest to pierwsza kampania reklamowa tego typu w Polsce.

Rafał Dubrawski z SaveUp przybliża kulisy współpracy: – Z C. H. Beck działamy wspólnie już od kilku miesięcy. Pierwotnie współpraca polegała na tym, że w naszej aplikacji dostępne były pozycje z księgarni wydawnictwa. W tym czasie wytworzyły się bardzo dobre relacje między naszymi firmami. Niedawno zaczęliśmy wychodzić do naszych partnerów z propozycjami szerszej współpracy, opartej na ożywianiu reklamy właśnie – wydawnictwo C. H. Beck było pierwszym, które wyraziło na to zgodę. Wstępnie umowę podpisano na pół roku. Proponujemy podobne projekty także innym wydawnictwom, z niektórymi jesteśmy w trakcie negocjacji.

Komentarze