Aktualności

SaveUp: zagrał w reklamie

film

Na to rozwiązanie łączące e-commerce, działania mobilne oraz print zdecydował się Internetowy Dom Handlowy S.A. – właściciel marki stereo.pl. Dzięki współpracy z Platformą Mediową Point Group oraz przy wsparciu twórców aplikacji SaveUp – iTraff sp. z o.o. – wspólne działania zaowocują całą serią interaktywnych reklam książek w gazetach drukowanych.

Pierwsza z nich to właśnie promocja sagi Millenium w magazynie Film. Najnowszy numer poświęcony jest w dużym stopniu planowanej na 13 stycznia premierze ekranizacji “Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet” z Danielem Craigiem w roli głównej. Na okładce widnieje właśnie on wraz z Rooney Marą – drugą pierwszoplanową aktorką tegoż filmu.

Reklama nawiązuje kontekstowo do okładki oraz do zawartości magazynu. To zawoalowane call to action ‘Odkryj tajemnicę’ zawarte jest w rozwinięciu stylizowanego na książkowy cytat opisu działania mechanizmu zakupowego stosowanego w SaveUp. Odbiorca reklamy zachęcany jest do zrobienia fotografii nie okładki książki – jak to zwykle ma miejsce w SaveUp – lecz okładki magazynu Film. Pozwoli to na zakup bez kosztów przesyłki trzytomowej sagi lub dowolnej osobnej jej części – po wykonaniu zdjęcia aparatem telefonu. Aplikacja rozpozna tytuł i umożliwi natychmiastowy zakup pozycji w księgarni Stereo.pl, bez potrzeby wchodzenia na stronę internetową sklepu.

Komentarze