Aktualności

Showroom B2B

Samsung B2B Showroom_02

Dziś (18 czerwca 2013) Samsung Electronics Polska otworzył w Warszawie Showroom B2B. Salon podzielony jest na sekcje (edukacja, hotelarstwo, centrum dyspozycyjne, bankowość, szpital, moda, VIP i inne), w których można zapoznać się z niedostępną w zwykłych sklepach ofertą firmy dla segmentu biznesowego. Klient może liczyć na pomoc sprzedawców, którzy zaprezentują pełną funkcjonalność sprzętu i doradzą w wyborze dedykowanego dla branży, kompletnego rozwiązania. Showroom będzie również wykorzystywany do spotkań biznesowych oraz szkoleń.

W portfolio prezentowanych urządzeń są m.in. rozwiązania dla telewizji hotelowej, cyfrowej klasy (wdrożonej już w dwóch szkołach), wielkoformatowych ścian wizyjnych czy saloniku VIP. Hardware Samsunga uzupełnione oprogramowaniem własnym lub rodzimych dostawców (m.in. firm Aduma i Arbuzz) pozwala wyobrazić sobie, jak może wkrótce wyglądać przestrzeń prywatna i publiczna. Z przyjemnością też stwierdzamy, że nowoczesne rozwiązania technologiczne, o których przez ostatnie lata mogliśmy tylko pisać, pojawiają się już wokół nas.

Inspirującym gadżetem prezentowanym na otwarciu był spoczywający w napełnionym wodą dzbanku wodoodporny telefon (po ostatnich powodziach w Warszawie rozumiemy jego przeznaczenie), na który można było zadzwonić i przekonać się, że jest prawdziwy oraz kubiki z transparentnych ekranów, wyświetlających animacje i informacje techniczne o umieszczonych za nimi urządzeniach. To efektowne rozwiązanie, więc wygląd salonów sprzedających urządzenia elektroniczne z pewnością zmieni się w krótkim czasie.

Showroom znajduje się w budynku biurowym New City przy ulicy Marynarskiej 15 w Warszawie.

Komentarze