Aktualności

Smartfony bezkonkurencyjne pod względem emisji reklam

Wyniki ilości emisji reklam sieci InMobi (największej niezależnej sieci reklam na urządzenia mobilne) wskazują na dominację smartfonów. W drugim kwartale tego roku 78% emisji reklam inMobi przypadło właśnie na te urządzenia. To wzrost o 11% względem pierwszego kwartału.  – Spodziewamy się osiągnięcia 90% pod koniec roku – mówi przedstawiciel inMobi. Co więcej, połowa tych reklam znajdzie się w aplikacjach mobilnych.

Liczba emisji reklam na urządzeniach mobilnych w USA wzrosła o 40 % podczas ostatnich 3 miesięcy (głównie za sprawą 65 % wzrostu emisji na smartfonach). Największą ilość emisji odnotowały telefony wyposażone w system Android (33,2 %). Oznacza to jednak spadek o ponad 6% przy identycznym wzroście Apple (29,3%). Na trzecim miejscu uplasowały się urządzenia BlackBerry (13,9% emisji).

Komentarze