Aktualności

Social media: monitoruj złe języki

Znasz powiedzenie: “Taki zasuw na fejsie, że nie ma kiedy pracować”? Twoi pracownicy mogą traktować je na serio, przy okazji publikując w mediach społecznościowych nieprzychylne pracodawcy opnie. Warto je monitorować i reagować na czas.

Szczególnie w przypadku niewielkiej firmy, poufna informacja, stająca się publiczną, może okazać się zabójcza.

Na rynek trafiło właśnie narzędzie Guarda Brand Reputation Defender, które pozwala na monitorowanie mediów społecznościowych, analizę komentarzy dotyczących Twojej firmy czy aktywności pracowników. Działa na wielu mediach społecznościowych – wystarczy wpisać dane pracowników i znaleźć ich profile, by wiedzieć, czy nie spędzają za dużo czasu na NK.pl czy Facebooku.

System oceni także ich wpisy oraz np. blogi, fora pod kątem ujawniania informacji o firmie lub publikowania ocen np. przez dostawców bądź kontrahentów. Szczegóły na stronie producenta – Guarda.pl.

Komentarze