Aktualności

Social media: Siódemka ma BOK na Facebooku

siodemka_med

Siódemka uruchomiła nową wersję Biura Obsługi Klienta na facebookowym profilu firmy. Zmieniony został design zakładki, dzięki któremu użytkownik może korzystać z prostej i intuicyjnej nawigacji. Dodane zostały także nowe funkcjonalności.

Dzięki trackingowi Allegro, facebookowicze mogą sprawdzać status przesyłek nadawanych w ramach transakcji na najpopularniejszym serwisie aukcyjnym w Polsce. Nie trzeba znać numeru listu przewozowego – wystarczy własny nick i numer aukcji. Dodany został także lokalizator, dzięki któremu bez problemu można znaleźć najbliższą palcówkę Siódemki lub punkt nadania paczek, czyli popularny Service Point. Wszystko z poziomu Facebooka.

Pełny zakres funkcjonalności nowej zakładki to monitoring przesyłek, tracking allegro, lokalizator placówek, szybkie zamówienie kuriera, zadawanie pytań pracownikom wraz z historią dotychczasowej korespondencji.

Siódemka wykorzystuje swoją tablicę nie tylko do wymiany informacji ze świata logistyki, biznesu i e-commerce. Użytkownicy mogą również śledzić wyniki gry siatkarek Siódemki Legionovia oraz starty Pawła Tomaszka, reprezentującego barwy Siódemki w Rajdowych Mistrzostwach Polski i Europy, są też gry i zabawy.

Komentarze