Aktualności

Social WiFi zarejestrowane w Stanach Zjednoczonych

Social WiFi

Polska firma przekształcająca darmowe WiFi w narzędzie marketingowe, założyła spółkę i podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną w USA. Tym samym wprowadzenie usługi na rynek amerykański stało się faktem.

Social WiFi ma już za sobą pilotaż w kluczowych miejscach Nowego Jorku i dwumiesięczny pobyt CEO, Artura Racickiego, w Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Wszystkie działania mają związek z udziałem spółki w programie Plug And Play International realizowanemu dzięki wsparciu finansowemu NCBiR w ramach projektu Go Global. Social WiFi zostało wybrane spośród setek zgłoszonych firm i na początku czerwca tego roku otrzymało 196 tys. złotych na przygotowanie strategii wejścia na rynek amerykański i kanadyjski.

– Krok po kroku realizujemy plan wprowadzenia usługi na zagraniczne rynki. Po pilotażu w kluczowych miejscach Nowego Jorku, doprowadziliśmy do założenia spółki i podpisania pierwszej umowy dystrybucyjnej. Chcemy wykorzystać naszą obecność w Stanach na 100% – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi. – Udział w Plug And Play to dla nas szkoła życia i prawdziwy obraz funkcjonowania startupów w USA. Cały czas jesteśmy szkoleni z tego, jak rozmawiać i prezentować swój biznes zarówno klientom, jak i inwestorom. Efektem naszej pracy jest dostanie się na ważne eventy branżowe jakimi są Plug And Play Expo i  NYC Demo Day. To między innymi tam zaprezentujemy Social WiFi przed szerszą publicznością – dodaje Racicki.

Social WiFi to polska spółka technologiczna dostarczająca profesjonalne usługi WiFi, które umożliwiają właścicielom lokali identyfikację ich gości i dalszą interakcję. Skierowana jest do sektorów hospitality (hoteli, restauracji, kawiarni) i retail (centrum handlowych, sklepów detalicznych). Obecnie z Social WiFi korzysta ponad  120 000  użytkowników w Europie. Spółka do końca roku ma w planach obecność na nowych rynkach zagranicznych w USA, Czechach, Turcji.

Komentarze