Prowadzona przez Łukasza Misiukanisa agencja social media Socializer stała się częścią Dentsu Aegis Network. Międzynarodowa grupa agencji interaktywnych kupiła 95,6% akcji polskiej spółki.
Łącznie umowa inwestycyjna objęła 1 942 891 akcji, z czego 1 306 860 akcji nabytych od akcjonariuszy operacyjnie zaangażowanych w rozwój spółki objęto zapisem, dzięki któremu ich cena może wzrosnąć z 10,41 zł za akcję do aż 57,39 zł za akcję w przypadku, gdy wyniki Socializer osiągną odpowiedni poziom w latach 2013-2017.
Oznacza to, że kwota sprzedaży akcji
Socializer może wzrosnąć nawet do 87,7 mln zł. Wynik robi wrażenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę tempo rozwoju spółki, którą Łukasz Misiukanis założył w 2010 roku. Więcej o rozwoju agencji oraz jej założycielu przeczytacie w naszym
wywiadzie z prezesem Socializera.