SpeedUp Venture Capital Group zainwestował ponad pół miliona zł w platformę dla administratorów fanpage’y na Facebooku – Fanpoint. Jest to zestaw gotowych mechanizmów pozwalających samodzielnie tworzyć zaawansowane aplikacje na FB.

   

W ofercie Fanpoint znajduje się obecnie 30 gotowych mechanizmów aplikacji podzielonych na 7 grup. Są to aplikacje: konkursowe, rozrywkowe, integrujące, multimedialne, informacyjne, komunikacyjne oraz e-commercowe. Wygląd oraz funkcje każdej aplikacji można indywidualnie dopasować a wybrane z nich posiadają swoją wersję mobilną. Ponadto administratorzy profili mają dostęp do statystyk na temat przebiegu prowadzonych działań.

   

Platforma działa w oparciu o model abonamentowy. Ceny abonamentów wahają się w zależności od stopnia potrzeb użytkownika oraz czasu dostępu do wybranej aplikacji / pakietu aplikacji. Klienci mogą również liczyć na pomoc specjalistów Fanpoint w przygotowaniu kampanii z wykorzystaniem oferowanych przez platformę aplikacji.

   

Do tej pory z aplikacji oferowanych przez Fanpoint korzystały takie marki, jak: IKEA, Multikino, Wittchen, Mastercook czy HBO.

   

Dzięki pozyskanej inwestycji twórcy platformy, Szymon Kowalski i Marcin Olejniczak, planują zdobycie zagranicznych rynków i rozwój w kierunku rozwiązań SoLoMo, czyli połączenia siły mediów społecznościowych z aplikacjami oraz możliwościami jakie daje geolokalizacja. – Obecnie Fanpoint wypełnia lukę między API dostarczanym przez Facebooka a użytkownikami nie posiadającymi wiedzy technologicznej. Twórcy platformy mają bardzo dużą wiedzę na temat mechanizmów działania Facebooka oraz sposobów angażowania jego użytkowników – mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group.

 

Do tej pory z aplikacji oferowanych przez Fanpoint korzystały takie marki, jak: IKEA, Multikino, Wittchen, Mastercook czy HBO.


Zobacz również