Aktualności Biznes

Spreadshirt: w 11 lat z garażu do 60 mln euro przychodu

spreadshirt_med

Łukasz Gadowski założył Spreadshirt (nadruki na ubraniach) w 2001 roku. Na początku była to typowa garażówka. Po 11 latach wyrosła na wielkie przedsiębiorstwo z oddziałami produkcyjnymi w Niemczech, Polsce i USA.

W stosunku do zeszłego roku podwoiły się przychody z działalności USA (103%). Europa nie pozostaje w tyle – ruch w interesie na Starym Kontynencie zwiększył się o 40%. W skali globalnej Spreadshirt osiągnął 60% wzrost przychodów. To o 9% więcej, niż oczekiwał zarząd. Po obecnej prognozie oczekiwane przychody powinny wynieść 60 mln euro.

W pierwszym półroczu 2012 Spreadshirt zrealizował ponad 750 000 zamówień. – USA są najszybciej rozwijającym się rynkiem dla Spreadshirt – mówi CEO Spreadshirt Philip Rooke. Obok filii produkcyjnej w Greensburgu (Pennsylwania) od października zostanie założona kolejna filia w Las Vegas (Nevada).

Wojtek Dereziński

Komentarze