Kiedy: 26 czerwca br. Gdzie: Łódź Konferencja organizowana przez fundusz zalążkowy StartMoney skierowana jest do przedsiębiorców, start-upowców, osób z pomysłami na biznes opartymi na innowacji a także naukowców chcących wdrażać wyniki badań i szukających inspiracji w biznesie oraz kapitału na start i rozwój. Uczestnicy dowiedzą się m.in. o praktycznej stronie pozyskiwania funduszy na innowacje, o tym, jakie biznesy mają szanse na sukces, czy też jak stworzyć model biznesowy przedsiębiorstwa odpowiadający potrzebom rynku. O tym, jak wprowadzić biznes na rynek i zapewnić mu rozwój, wykorzystując szanse rynkowe, opowiedzą właściciele firm, którzy z doświadczenia wiedzą, co dzieje się po uzyskaniu finansowania i wejściu na rynek. Konferencja będzie nie tylko okazją do zapoznania się z trendami związanymi z innowacjami w przedsiębiorstwach i na uczelniach, oraz możliwościami ich finansowania, ale także do nawiązywania kontaktów biznesowych i spotkania z przedstawicielami funduszu. Spodziewanych jest około 100 uczestników z całej Polski. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, rejestracja na stronie www.startmoney.pl. Planowane prelekcje: Czy Dolina Krzemowa potrzebuje startupów? Czyli o tym, jak w USA zbudować firmę, a nie start-up. Jak dostrzec niszę i skutecznie ją podbić. Dlaczego nie ma nagród za 2-gie miejsce. Oraz, czym różni się inwestor z Doliny Krzemowej od polskiego. Jaromir Działo – w biznesie internetowym od 1994: założyciel 3 udanych start-upów, twórca sieci dystrybucji treści dla 95% kin w Szwajcarii oraz Hollywood, systemów IT dla banków szwajcarskich, 100+ serwisów webowych. Pracuje z firmami z USA, UE od ponad 15 lat. W jaki sposób budować swoją markę za pomocą opowieści? O działaniach PR, reklamie i rozmowach z inwestorami. Paweł Tkaczyk – buduje silne marki, pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Wyrzuć swój pomysł do kosza - czyli największa sztuka prowadzenia start’upu".  Freeky Games – Przykład spółki produkującej gry, która wprowadza na rynek nowy produkt przy współpracy z inwestorem. Piotr Babieno - prezes zarządu Bloobber Team oraz Freeky Games – firm produkujących gry. Jest związany z branżą gier od kilkunastu lat. Dzięki bogatemu doświadczeniu i znajomości nowych technologii został wybrany ekspertem „Perspektywy Technologicznej Kraków – Małopol www.startmoney.pl

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również