Na rynku pojawia się nowa agencja, której działalność skupiona będzie na wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach internetowych. Szef BrandFun.pl podkreśla, że 98% użytkowników właśnie od nich zaczyna szukanie informacji, mających wpływ na decyzje zakupowe. - Takie działania jak SEO PR i Search Engine Reputation Management są w Polsce bardzo zaniedbane. Marketerom brak świadomości co do treści, które trafiają do konsumentów z wyników w wyszukiwarce. Myślę tu o hasłach brandowych i wizerunkowych wpisywanych w wyszukiwarkę, bo o te sprzedażowe, któr generują ruch firmy dbają od dawna – mówi Leszek Wolany, twórca agencji BrandFun.pl. - Chcemy pomóc marketerom lepiej wykorzystać potencjał wyszukiwarek na „ostatniej prostej” użytkownika, tuż przed podjęciem decyzji zakupowej. Wtedy poszukuje już informacji o konkretnych produktach czy usługach. A to przekłada się na bardzo wymierne korzyści. Zadziałamy także zapobiegawczo, aby nasi klienci byli mniej narażeni na kryzys w obszarze wyszukiwarek – dodaje. Agencja kieruje swoje usługi głównie do średnich i dużych klientów, szczególnie z branż najbardziej narażonych na problemy wizerunkowe, np. finansowej. Leszek Wolany zarządzający agencją ma 8-letnie doświadczenie w branży digital, szczególnie w obszarze search engine marketingu i planowania strategicznego. Pracował m.in. w Hypermedia Isobar i MaxWeber / Young & Rubicam Brands, dla takich klientów jak PKO BP, General Motors, Danone, Polska Organizacja Turystyczna.

Zobacz również