Aktualności

Szkolenia: webcast Deloitte – jak trafić z firmą do Japonii i Korei?

asian_food

Program zakończony jest stażem pracownika uczestniczącego w programie w jednej z firm w Japonii lub Korei. W dotychczasowych edycjach programu wzięło udział 1100 menadżerów z 27 krajów Unii Europejskiej z tak różnorodnych firm jak Alcatel, Bayer HealthCare, BNP Paribas, ECCO, Giorgio Armani czy Renault. Jak pokazały wyniki poprzednich edycji, obroty z Japonią firm zatrudniających uczestników programu wzrosły średnio dwukrotnie w ciągu 10 lat od zakończenia programu.

Wartość eksportu do Japonii i Korei z krajów Unii Europejskiej może sięgnąć nawet 40 miliardów euro, a blisko 200 milionów konsumentów dysponujących znaczną siłą może stać się nowymi nabywcami Twoich produktów i usług. Podczas webcastu będzie możliwość zadawania pytań ekspertom Deloitte.

Szczegółowe informacje oraz rejestracja na stronie www.deloitte.com/pl/webcasty.

Komentarze