W TrendBooku 2012 znajdziecie następujące rozdziały: - Zagubieni w tłumie, czyli social media clutter – zjawisko ad blindness w internecie znane jest od dawna. Dochodzimy do momentu, kiedy działalność reklamowa w mediach społecznościowych przestaje być skuteczna. Już dziś 50% kampanii prowadzonych w social media jest niezauważana przez odbiorców. - Telefon zamiast pilota, czyli social TV – w skrócie: oglądam telewizję i komentuję na Facebooku. Trend, który obejmuje aktywność na tzw. drugim ekranie (tj. tablet, telefon, laptop, PC etc.) w trakcie oglądania programu telewizyjnego. - Aplikacje, aplikacje, aplikacje, czyli app overload - inaczej: nadmiar aplikacji. Od dawna żyjemy w gospodarce nadmiaru – musimy radzić sobie ze zbyt dużą ilością produktów, usług, informacji, a teraz także aplikacji mobilnych. - Powrót do ery piktograficznej, czyli point&know/ point&buy – wskazuję i wiem. W XXI wieku ten, kto ma informację, ten ma władzę. - Ciało w roli kontrolera, czyli sterowanie dotykiem i gestem – rynek ekranów dotykowych rośnie dziś dziesięć razy szybciej niż rynek ekranów typu display. Tradycyjnie też w tegorocznym TrendBooku znajdziecie suplement – opis dwunastu głównych zjawisk zachodzących w zachowaniach ludzi pod wpływem zmian technologicznych (Koniec starego świata, opracowanie Tadeusz Żórawski, Universal McCann). Nowością jest natomiast podsumowanie tego, co sprawdziło się z prognoz ubiegłorocznych. Komentują Przemek Bukato (Play), Sebastian Krzyk (MasterCard) oraz Paweł Tkaczyk (Midea). TrendBook2012 do pobrania ze strony http://hatalska.com/trendbook2012/

Zobacz również