Aktualności Biznes

Vivid Games liczy na kilkaset tysięcy pobrań Real Boxing

realboxingmed

Real Boxing od studia Vivid Games, o której pisaliśmy w sierpniu,  pojawi się na urządzeniach z systemem iOS w czwartym kwartale 2012 roku. Twórcy zdradzili więcej szczegółów na jej temat oraz opublikowali screeny prezentujące rozgrywkę.

W Real Boxing gracz otrzyma do wyboru 8 różnorodnych pięściarzy. Będzie mógł też stworzyć własnego, unikalnego zawodnika. Każdy z nich charakteryzuje się innymi statystykami i umiejętnościami, które dodatkowo są rozwijane wraz z postępami w rozgrywce. Mocne ciosy przyjęte przez bokserów znajdą odzwierciedlenie w ich wyglądzie – kiedy zawodnik mocno krwawi nie trzeba patrzeć na pasek życia aby zorientować się, że jest w opałach.

Jak Real Boxing wygląda od strony biznesowej? Zapytaliśmy Remigiusza Kościelnego, prezesa zarządu Vivid Games.

– Przybliżony czas produkcji Real Boxing wynosi 6 miesięcy. Cały proces pochłonął kwotę z przedziału 0,5-1 miliona złotych. Gra ukaże się w czwartym kwartale 2012, czyli w świetnym dla branży gier okresie świątecznym. Przewidujemy kilkaset tysięcy pobrań Real Boxing. Cena gry nie jest jeszcze ostatecznie ustalona, ale będzie to mniej więcej 5 dolarów. – wyjaśnia Remigiusz Kościelny.

Gry studia Vivid Games pobrało łącznie już ponad 4,5 mln osób, a tytuły z portfolio firmy otrzymały wiele branżowych nagród. W 2012 roku fundusz Giza Polish Ventures kupił w ofercie prywatnej 19,8% akcji spółki za kwotę 3 mln zł.

Więcej o Vivid Games przeczytasz w naszym artykule opublikowanym w 22 numerze Magazynu Proseed. Wejdź na proseedmag.pl/prenumerata i zamów subskrypcję już teraz!

Komentarze