W pierwszym kwartale bieżącego roku Vivid Games zanotował ponad 94 proc. wzrost sprzedaży i 107 proc. wzrost zysku netto. Było to odpowiednio 2,76 mln zł i 0,37 mln zł. – Coraz skuteczniej wykorzystujemy swój potencjał i przewagi konkurencyjne. Potrafimy szybko dostosować się do oczekiwań rynku o czym świadczą wpływy z mikropłatności, które stanowią już ponad 50 proc. przychodów z gry Real Boxing - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Sprzedaż gry przekroczyła już 1 mln egzemplarzy. Niewątpliwie największym tegorocznym wydarzeniem dla spółki będzie premiera Godfire: Rise of Prometheus, która zapowiadana jest w czerwcu. Wtedy też w sklepie Steam oraz wszystkich najważniejszych kanałach sprzedaży pojawi się Real Boxing w wersji na PC. Grę w kolejnych miesiącach będzie można nabyć m.in. w Polsce w wersji pudełkowej. Real Boxing ma się również stać motorem sprzedażowym na rynkach azjatyckich.   vividgames-wyniki-q1-2014   W drugiej połowie roku Vivid Games szykuje premierę gry w wersji Freemium w Azji. – Gry w modelu Freemium to przyszłość całego rynku. Kto tego nie rozumie prawdopodobnie nie przetrwa. Real Boxing w wersji Freemium jest naszą odpowiedzią na trendy rynkowe. Rynki azjatyckie to olbrzymi potencjał do wykorzystania. Wspólnie z jednym z wiodących wydawców, planujemy jeszcze w tym roku oficjalną premierę gry w Azji - zapowiada Remigiusz Kościelny.

Zobacz również