5 lutego liczba płacących klientów WellCommerce przekroczyła 100. Firma osiągnęła próg rentowności już po 3 miesiącach od premiery oprogramowania. Aby uczcić okrągłą liczbę klientów przez najbliższe 14 dni spółka oferuje abonament Startowy w promocji -60%. W ramach zniżki można założyć sklep Internetowy WellCommerce w cenie 30zł/mc! O sytuację Wellcommerce i plany rozwoju zapytaliśmy Piotra Karwatkę. W jaki sposób promowaliście platformę i który okazał się najskuteczniejszy? Ciągle testujemy nowe sposoby promocji. Wierzymy w efektywnościowy marketing a własne produkty to świetny poligon do testowania rozwiązań, które później oferujemy naszym klientom. Dobrze sprawdza się AdWords oraz SEO. Z tych dwóch źródeł ruchu mamy obecnie najwięcej konwersji na rejestracje oraz płacących klientów. Gorzej sprawdzają się modele CPL - zależą w dużym stopniu od wydawców - których skierowanych pod eCommerce nie ma wcale tak dużo. Ciężko też wycenić lead z perspektywy wydawcy, ponieważ WellCommerce jest produktem specjalistycznym. Dużo rejestracji i płacących klientów pozyskujemy również od partnerów. Dlatego szczególnie zachęcamy do korzystania z naszego programu partnerskiego który oferuje bardzo wysokie prowizje dla uczestników. Jak planujecie rozwijać platformę? Planujemy dalej rozwijać platformę korzystając ze środków własnych Grupy Divante. Platforma osiągnęła już BEP i część inwestycji jest w stanie realizować już sama - cały rozwój jest finansowany już tylko i wyłącznie przez WellCommerce. To dla nas duży sukces, ponieważ na starcie biznesu zakładaliśmy czas zwrotu inwestycji dużo ostrożniej. Platforma jest dla Divante strategicznie ważna dlatego będziemy dążyli do utrzymania większościowego pakietu udziałów.

Zobacz również