Trzecia edycja Startup Fest odbędzie się 11 października w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie. Zgłoszenia są przyjmowane do 22 września. Na najlepszy startup czeka 50 tys. złotych oraz kampania reklamowa w serwisach Grupy Gazeta.pl.
Podczas jednodniowego festiwalu, twórcy najciekawszych startupów przedstawią swoje projekty mentorom. Będą mogli skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży internetowej, pełniącymi również rolę jury konkursu. O tym, że w Startup Feście warto wziąć udział świadczy lista zeszłorocznych zwycięzców: SaveUp z Arkiem Skuzą, migam.pl, Manubia i Cityrace.me.
Organizatorzy szczególnie liczą na startupy, które tworzą trwałą wartość. Nieważne na jakim etapie rozwoju jest projekt - czy dopiero rozpoczyna działalność czy ma już częściowo wdrożony model biznesowy. Dla Agory ważny jest też charakter działalności prowadzonej przez startup - chodzi o to, by mógł dobrze wykorzystać wsparcie koncernu i mógł z nim współpracować.
Startup Fest umożliwia twórcom startupów nawiązanie cennych kontaktów z branżą internetową oraz inwestorami, analizę projektów przez doświadczonych ekspertów i zdobycie dodatkowej wiedzy. To również szansa, by zdobyć wsparcie dużego partnera jakim jest Agora, który może zapewnić odpowiednie know-how, wsparcie biznesowe, dostęp do ogromnego grona odbiorców i reklamodawców, siłę dużej grupy mediowej.
Zgłoszenia przyjmowane są do 22 września. Formularz zgłoszeniowy i wszystkie szczegóły znajdziecie na
Startupfest.pl.
Lista finalistów zostanie ogłoszona 30 września, ostateczna rozgrywka - 11 października.