Aktualności

Wystartowała platforma promocji i sprzedaży InFlavo Kultura

Usługa oparta jest na wcześniejszym projekcie firmy, platformie InFlavo umożliwiającej prowadzenie działalności e-commerce na Facebooku. W przeciwieństwie do niej InFlavo Kultura skierowany jest do przedstawicieli rozrywki, mediów, sportu, nauki i edukacji.

InFlavo Kultura to narzędzie promocji oraz sprzedaży produktów i usług: zarówno książek, obrazów, płyt i gadżetów, jak również zaproszeń i biletów. Platforma pozwala na obsługę kodów rabatowych, posiada zaimplementowany system płatności elektronicznych DotPay oraz system wysyłki zintegrowany z siecią Paczkomatów InPost. W przypadku posiadania już e-sklepu na stronie WWW InFlavo Kultura pozwala na zintegrowanie go z platformą lub automatyczny import oferty. Platforma jest dostępna w wersji mobilnej, ponadto firma stale poszerza ofertę usług dodatkowych obejmujących widety i aplikacje na Facebooka.

Szacowany koszt projektu wynosi kilkaset tysięcy złotych i finansowany jest z ze środków własnych e-InPost. Grupa Integer.pl szacuje, że InFlavo oraz InFlavo Kultura do końca 2012 roku pozyskają kilka tysięcy aktywnych użytkowników.

Komentarze