Portfel inwestycyjny inkubatora technologicznego Xevin Lab powiększył się o dwa nowe projekty związane z branżą reklamową - BoxOfAds.com oraz SocialLead. Projekt BoxOfAds.com jest to narzędzie przeglądające strony internetowe w celu wyszukiwania na nich kreacji reklamowych, wykorzystywanych do promocji produktów. System całodobowo skanuje portale internetowe, uzyskując informacje na temat aktywności reklamodawców (m.in. wyszukuje takie dane, jak format, rozmiar, czas wyświetlanego banneru, miejsce jego wyświetlenia wraz z nazwą sieci reklamowej). Dane zebrane przez BoxOfAds to dla agencji reklamowych i właścicieli firm przede wszystkim oszczędność pieniędzy, a także czasu potrzebnego na poszukiwania. Spółka w bliskiej przyszłości planuje rozszerzyć analizę o dodatkowe źródła (reklamę na serwisach społecznościowych, reklamę mobilną oraz reklamę wewnątrz aplikacji mobilnych), a także zwiększać dostępność produktu w krajach zachodnich. Dzięki tym zmianom, BoxOfAds będzie jedynym na świecie serwisem zbierającym oraz udostępniającym informacje na temat aktywności reklamodawców oraz miejsc reklamowych. - Zdecydowaliśmy się na inwestycję w BoxOfAds.com, gdyż projekt ten w pewien sposób uzupełnia nasz obecny profil. Budujemy dzięki temu wartość dodaną zarówno dla tej inwestycji, jaki i dla pozostałych spółek w naszym portfolio – mówi Radosław Czyrko, Prezes Xevin Lab - BoxOfAds tworzy kompetentny i zdeterminowany zespół, co z pewnością przełoży się na skuteczne działanie - dodaje. Nawiązanie współpracy z Xevin Lab daje nam dużo większe możliwości rozwoju oraz uzupełnienia naszej oferty. Ze wsparciem tego inkubatora jesteśmy w stanie stworzyć kompletny, innowacyjny produkt – mówi Łukasz Jasiak, jeden z pomysłodawców BoxOfAds. SocialLead, czyli efektywna komunikacja w Social Media Druga nowa inwestycja Xevin Lab - SocialLead jest platformą internetową, pozwalającą zautomatyzować procesy komunikacji firm w mediach społecznościowych z ich klientami, w celu zwiększenia sprzedaży oraz wsparcia klienta, także w zakresie komunikacji ATL (Above-the-Line). Narzędzie monitoruje takie kanały Social Media, jak Facebook i Twitter w celu analizy zamieszczanych tam postów, automatycznie dokonując odpowiedzi na wpisy użytkowników według ustalonych kryteriów, proponując im usługi lub produkty firm. - Obecnie na rynku działa kilkadziesiąt podmiotów, specjalizujących się w tzw. marketingu społecznościowym, a większość z nich skupia się na budowaniu wizerunku, a nie na efektach, jakie te działania przynoszą. Rynek zaczyna rewidować nakłady ponoszone na komunikację w Social Media i szuka możliwości do „zmonetyzowania” olbrzymiego potencjału tego kanału. SocialLead rozwiązuje ten problem, pozwalając zmierzyć ROI (zwrot z inwestycji) prowadzonych działań oraz dostarczając narzędzi, pozwalających na komunikację w myśl strategii “Marketing in the moment”, czyli szybkiej reakcji na komunikaty uczestników dyskusji w mediach społecznościowych – mówi Radosław Czyrko.

Zobacz również