Inkubator technologiczny Xevin Lab zainwestował w innowacyjne narzędzie dla firm z branży B2B do pozyskiwania nowych klientów - Woodpecker.co Po ostatnich udanych inwestycjach Xevin Lab w start-upy takie jak: Remotr, Traqli czy Box Of Ads, tym razem inkubator postawił na nowoczesne narzędzie online do automatycznej wysyłki spersonalizowanych zapytań typu cold email. Poprzez wykorzystanie odpowiednich algorytmów, Woodpecker wysyła spersonalizowane zapytania emailowe do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców - potencjalnych klientów. Narzędzie pozwala skupić się jedynie na kreatywnej części tego procesu (tworzeniu treści sekwencji emaili, załączeniu bazy adresatów, określeniu czasu wysyłki), a przejmuje najbardziej czasochłonną i żmudną część – wysyłkę. Co najważniejsze, Woodpecker automatycznie "odcina" z wysyłki kolejnych przypomnień (follow-ups) tych adresatów, którzy odpowiedzieli na któregoś z wcześniej wysłanych emaili. Oznacza to, że osoba odpowiedzialna za sprzedaż lub kontakt z partnerami przejmuje korespondencję z zainteresowanymi odbiorcami dopiero w momencie, gdy odpowiedzą oni na zapytanie mailowe wysłane z Woodpecker.co - Nasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. Wiemy z doświadczenia, że w małej firmie często jedna osoba wykonuje wiele typów zadań wysyłka emaili do potencjalnych klientów to tylko jedno z nich. Woodpecker z pewnością przyda się zatem firmom B2B w początkowej fazie rozwoju, które szukają rozwiązań poprawiających produktywność małego zespołu. Nasi klienci to również firmy średniej wielkości, które szukają przewidywalnego i obliczalnego sposobu, na pozyskiwanie klientów w kraju i za granicą – mówi Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co. W gronie naszych pierwszych użytkowników są m.in. start-upy typu SaaS, software housey, firmy consultingowe, jak także agencje specjalizujące się w pozyskiwaniu klientów biznesowych dla innych firm – dodaje. Warto podkreślić, że dla odbiorców cała korespondencja wysłana z Woodpeckera wygląda jak wysłana ręcznie z osobistego lub firmowego adresu email: follow-ups zawarte są w tym samym wątku co wiadomość otwierająca, tak że adresat ma dostęp do pełnej historii korespondencji. Dodatkowo użytkownik Woodpeckera ma dostęp do statystyk (m.in. współczynnika otwarć i odpowiedzi), na podstawie których łatwo może ocenić skuteczność kampanii i zmodyfikować ją na podstawie aktualnych danych. Nasza inwestycja w spółkę Woodpecker.co rozszerza portfolio naszych spółek o kolejne funkcjonalne narzędzie pomocne przy prowadzeniu biznesu. Jestem przekonany, że potencjał rozwojowy jaki posiada spółka zaowocuje w przyszłości konkretnymi zyskami – mówi Radosław Czyrko, prezes zarządu Xevin Lab. Aktualnie spółka Woodpecker.co pracuje nad funkcjonalnością agencyjną z bardziej rozbudowaną obsługą kont oraz zbiorczymi statystykami – dla agencji które zajmują się pozyskiwaniem tzw. leadów dla firm B2B. Do tej pory spółka założyła ponad 100 kont testowych, dzięki którym użytkownicy mogą korzystać z pierwszej stabilnej wersji oprogramowania. Zapisy na beta testy poprzez stronę internetową Woodpecker.co wciąż trwają.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również