Aktualności

Znak it!: współpraca z tygodnikiem Wprost

znakit_med

Od dziś za wybrane treści na stronie Wprost będziemy płacili “znakami”. Znak it! platforma do zarządzania płatnym dostępem do treści i usług w Internecie, nawiązał współpracę z tygodnikiem, na drugi ogień pójdą pozostałe tytuły Platformy Mediowej Point Group.

– Umowa z Wprost jest dla nas szczególnie ważna. To pierwsza umowa, którą podpisujemy z dużym wydawcą w Polsce. Jednocześnie nie jesteśmy jedynym operatorem płatności w serwisie Wprost.pl. Jest to dowód zaufania ze strony Wprost, ale także dla nas – wyzwanie. Wierzymy jednak, że czytelnicy szybko odkryją zalety Znak it! i będą korzystać właśnie z naszych usług – mówi Grzegorz Gołębiewski, twórca Znak it!

W Znak it! wydawcy mają do wyboru kilka narzędzi monetyzowania swoich usług. W zależności od rodzaju publikowanych materiałów, ich oglądalności oraz profilu czytelników, mogą pobierać opłaty za dostęp czasowy lub jednorazowo – do całej publikacji, jej części lub pojedynczych treści. Znak it! umożliwia również sprzedaż wybranych treści na zasadzie tzw. „fremium” czyli z darmowym wstępem, oraz dobrowolnej lub sugerowanej donacji.

– Z naszych doświadczeń wynika, że osoby młodsze preferują możliwość kupowania „na żądanie” pojedynczych artykułów, plików wideo lub audio zamiast drogich abonamentów – mówi Gołębiewski – Różnorodność i dopasowanie płatności do profilu odbiorców pozwala na zwiększenie obrotów nawet kilkunastokrotnie.

Także internauci – użytkownicy Znak it! mają wybór. Mogą korzystać z systemu jak z elektronicznego portfela, tzn. wykupić wirtualne kredyty (Znaki), a następnie płacić nimi za dostęp do treści on-line w czasie rzeczywistym, bez wielokrotnego podawania danych personalnych lub bankowych i bez konieczności pamiętania specjalnych kodów PIN lub haseł. Ale mogą też „zarobić” na dostęp do treści w zamian za działanie na rzecz sponsora/reklamodawcy, np.: poprzez obejrzenie reklamy, odpowiedź na ankietę lub podanie adresu e-mail.

W tym przypadku użytkownik nie musi się nawet rejestrować w systemie. Reklamodawcy, ale też firmy marketingowe badające rynek, mogą dzięki Znak it! lepiej dotrzeć do potencjalnych konsumentów, utrwalić wizerunek marki lub pozyskać dane.

Komentarze