Biznes Marketing

AdLocal – nowa agencja specjalizująca się w marketingu lokalnym

Na polskim rynku pojawiła się agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.

Celem projektu jest stworzenie platformy, gromadzącej w jednym miejscu wszystkie innowacyjne narzędzia marketingowe, umożliwiające prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych
do wąskich i precyzyjnych – lokalnych – grup odbiorców. AdLocal skupia w sobie rozwiązania m.in.
z obszarów: display, SEM, social media, mobile, big data, czy digital out-of-home (DOOH).

Marketing lokalny wzbudza coraz szersze zainteresowanie wśród reklamodawców oraz mniejszych lokalnych przedsiębiorstw. Pozwala on na bardzo dokładne dotarcie z ofertą do przedstawicieli grup docelowych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca sprzedaży. Jak pokazują badania, przeprowadzone przez Deloitte w 2015 r., już 30% sprzedaży in-store w Polsce było stymulowane przez działania digital marketingowe (dla porównania w USA ten wskaźnik wyniósł 64%).

Działania jakie proponujemy bazują na znanej już od dawna geolokalizacji. To co nas wyróżnia
to kompleksowe podejście do komunikacji w duchu marketingu lokalnego. Wykorzystujemy wszelkie dostępne narzędzia i kanały do efektywnego dostarczenia przekazu konsumentom będącym w obszarze zainteresowań klientów. Każdorazowo przygotowujemy optymalną rekomendację wykorzystującą mobile, display, outdoor czy social media tak, aby dostarczyć oczekiwane efekty działań
– wyjaśnia Piotr Łopucki, Project Manager AdLocal.

AdLocal chce oferować swoje usługi zarówno dużym graczom posiadającym szeroką sieć sprzedaży jako uzupełnienie masowej komunikacji w mediach, jak i mniejszym przedsiębiorcom jako narzędzie
do precyzyjnego wsparcia sprzedaży.

 

Źródło obrazka: [internet]

Komentarze