Trzy agencje, jeden przetarg i wielki sukces – to Grupa Me & My Friends wchodzi do gry z Międzynarodową Radą Piłkarską (IFAB). Organizacjatworzy i kontroluje Przepisy Gry w Piłkę Nożną – polska agencja znalazła sposób na ich komunikację. Pierwszy krok to platforma webowa.
Renomowane agencje z Europy zostały zaproszone do przetargu dotyczącego przygotowania i
wdrożenia nowego portalu IFAB. Wśród nich znalazła się wrocławska Grupa Me & My Friends, której składowymi są
spółki: Me & My Friends (strategia, kreacja, UX), MoveApp (mobile, backend), Brand Voice (social
media, PR) i The Dust (ATL/Advergaming). Ostatecznie to właśnie propozycja polskiej
agencji została doceniona. – Już samo zaproszenie do składania
ofert było dla nas wyjątkowym wyróżnieniem – powiedział Jakub Wolff, CEO agencji Me & My Friends. – Mimo dużego doświadczenia działania o takim zasięgu i rozmachu to dla nas prawdziwe wyzwanie – dodaje. Do grona
klientów obsługiwanych przez poszczególne
marki Grupy należą m.in.: Alior
Bank, LOT, Orange, adidas, T-Mobile, Microsoft, Allegro i Giełda Papierów Wartościowych.
Przygotowania do złożenia zwycięskiej oferty dla IFAB trwały dwa miesiące, a uczestniczyło w nich dwanaście osób. Start
prac nastąpił w styczniu bieżącego roku. Pierwszy etap obejmował przygotowanie i wdrożenie dedykowanego landing page'a (theifab.com).
Strona stanowi zaledwie przedsmak finalnej wersji portalu: premiera zaplanowana jest na maj 2016 roku. To na razie tylko początek, czyli budowa podstawy do realizacji celów organizacji.
Grupa Me & My Friends Spółka Akcyjna