BMW Inchcape Motor Polska został wybrany najlepszym dealerem roku sieci sprzedaży BMW i MINI w 2015. To prestiżowe wyróżnienie firma otrzymała w kategorii wyników sprzedaży, jakości obsługi i produktów finansowych. Nagroda dla Inchcape jest efektem nie tylko najlepszych wyników sprzedaży (25% całkowitej sprzedaży nowych pojazdów w 2015) lecz jakości obsługi klienta, wyróżnionej przez międzynarodową firmę International Service Check w ramach niezależnego badania, przeprowadzonego w październiku br. Nagroda ta potwierdza, że Inchcape w każdym aspekcie działania – zarówno w osiąganych wynikach jak i zakresie procesów i standardów - jest niekwestionowanym liderem w sieci dealerskiej BMW i MINI w Polsce  – czytamy w uzasadnieniu grupy BMW. Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 26 krajach, reprezentując 25 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi 200 salonów dealerskich. W Polsce Inchcape Motor jest dealerem marek BMW i MINI i prowadzi 2 salony w Warszawie oraz Wrocławiu. BMW Inchcape przyspiesza tempo rozwoju w Polsce W 2015 roku Inchcape sprzedał ponad 1.700 nowych samochodów marki BMW, co stanowiło wzrost o ponad 30% w stosunku do 2014 (1.350). W 2016 roku firma planuje przyspieszyć tempo rozwoju w Polsce. Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości – podkreśla Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce. Obecnie Inchcape Motor Polska koncentruje się na rozwoju swojej działalności w ramach segmentu Premium. Na obecnym etapie firma nie może jednak ujawnić szczegółów strategii. Z uwagą przyglądamy się możliwościom rozwoju i jesteśmy otwarci na współpracę z różnymi firmami obecnymi na rynku. Uważamy, że obecna tendencja wzrostowa na polskim rynku motoryzacyjnym utrzyma się w najbliższym czasie - dodaje prezes Inchcape Motor Polska. W ramach obecnie prowadzonych działań, mających na celu wzrost wskaźnika dochodowości obecnie prowadzonych dealerstw w Warszawie i we Wrocławiu, koncentrujemy się na rozwoju usług i produktów posprzedażnych. W 2015 roku Inchcape Motor Polska w obu lokalizacjach sprzedał łącznie 2550 pojazdów. Działania Inchcape Motor Polska są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie Polaków dobrami luksusowymi i rynkiem premium.  Marki premium w Polsce rosną w dobrych latach znacznie szybciej niż cały rynek, a w momentach kryzysowych ich sprzedaż jest znacznie bardziej stabilna – mówi Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce. Z raportu KPMG 2015* wynika, że segment premium i luksusowy to obecnie najlepiej rozwijająca się i  najbardziej stabilna część polskiego rynku nowych samochodów osobowych. W 2014 roku co dziesiąty nowy samochód osobowy zarejestrowany w Polsce był autem marki premium lub luksusowej. Jak wynika z raportu KPMG, wśród 31,5 tys. zarejestrowanych w 2014 roku samochodów klasy premium, najwięcej znalazło się aut marek BMW (7,7 tys. rejestracji), Audi (7,0 tys. rejestracji) i Mercedes (7,0 tys. rejestracji). Inchcape

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również