Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otworzyła dziśswój 31 salon. Nowy sklep zlokalizowany jest w poznańskiej Galerii Malta. Jednocześnie Spółka prowadzi intensywne prace nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji. Otwarty dziś salon to druga lokalizacja w Poznaniu. W zeszły roku otwarty został sklep w galerii Poznań Plaza.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników osiąganych w tym
sklepie i widzimy jeszcze duże możliwości rozwoju
na lokalnym rynku. – tłumaczy Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU. – Satysfakcjonujące wyniki osiągamy również w innych naszych sklepach. Nawet w tradycyjnie słabszym styczniu osiągnęliśmy wyniki znacznie lepsze od wyników z roku ubiegłego. W I kwartale br. zostaną otwarte jeszcze 2 salony BRIJU – w Głogowie (Galeria Glogovia) oraz w Gliwicach (CH Forum).
- W tym roku planujemy otworzyć kilkanaście placówek, prawdopodobnie będzie to 12-16 sklepów. Już teraz mamy
umowy na około połowę lokalizacji. Szczyt nowych otwarć przypadnie na przełom III i IV kwartału, co wynika z potrzeby odpowiedniego przygotowania salonów na najgorętszy okres przedświątecznych zakupów, jak i z
harmonogramu budowy nowych centrów
handlowych. – dodaje Piotrowski.
W zeszłym roku
sieć sklepów powiększyła się o 18 sklepów, do 30, na koniec tego roku pod marką BRIJU będzie działało już ok. 45 salonów. Nowe salony pojawia się m.in. w Mielcu i Wrześni.
- Dzięki intensywnej budowie sieci sprzedaży osiągnęliśmy już poziom, który umożliwia nam korzystanie z efektów skali. W tym roku poza jej dalszym rozwojem, skupiamy się na
wzroście efektywności i optymalizacji
kosztów. – powiedział Piotrowski.
W spółce prowadzone są działania oszczędnościowe, szczególnie w zakresie logistyki i wsparcia dla salonów. Sieć ponad 30 sklepów pozwala również na bardziej efektywne promowanie marki oraz zwiększanie
sprzedażydzięki łatwiejszemu
dostępowi do wyrobów.
BRIJU S.A.