Przychody CDRL w polskich sklepach w I kwartale wzrosły o 9 proc. W tym samym czasie wzrost wartości sprzedaży właściciela marki Coccodrillo w kanale internetowym wyniósł aż 113 proc.
„Pierwszy kwartał roku był udany dla marki Coccodrillo. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z wyniku segmentu e-commerce. Liczymy, że będzie on nadal bardzo dynamicznie rósł” – powiedział prezes
MarekDworczak.
W I kwartale tego roku przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 27,80 mln zł wobec 25,58 mln zł przed rokiem. Tylko w marcu wzrosły o 4% do 10,20 mln zł wobec 9,85 mln zł przed rokiem.
Przychody osiągnięte przez
spółkę w polskim
internecie to 2,96 mln zł w I kwartale wobec 1,39 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym marcu było to 0,98 mln zł wobec 0,59 mln zł rok wcześniej.
W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł.
Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł. Niedawno
zarząd poinformował, że poprosi Radę Nadzorczą o opinię w sprawie
wniosku dot. wypłaty dywidendy. Zgodnie z propozycją miałaby ona wynieść 0,85 zł na jedną
akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć
handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL zadebiutowało na głównym
rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
Grupa CDRL