29 października 2012 rozpoczyna działalność GoldenAd - sieć reklamowa działająca w obszarze performance marketingu. Nowy podmiot jest efektem wydzielenia części aktywności biznesowych ze struktur Click House. GoldenAd działa w segmencie Premium. Wśród wydawców, którzy już współpracują z nową siecią są między innymi Bankier, Money, Grupa Polskapresse, Goldenline, Pracuj.pl czy Burda Media. Serwisy zostały pogrupowane w pakiety tematyczne, dzięki czemu klienci mogą w prosty sposób dotrzeć do swojej grupy docelowej. Sieć performance marketingu stanowi hybrydę klasycznej sieci reklamowej i sieci afiliacyjnej. Celem kampanii jest ich bezpośrednie przełożenie działań reklamowych na sprzedaż, ale przy zachowaniu dużego zasięgu i skali prowadzonych działań. - GoldenAd będzie walczył o budżety reklamowe klientów przede wszystkim jakością. I mam tu na myśli tak jakość serwisów, które z nami współpracują, jak i jakość obsługi z jaką spotkają się w naszej sieci klienci - mówi Paweł Sypczuk, prezes zarządu GoldenAd i Click House. Agencja Click House istnieje na rynku od 2008 roku. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy liczba pracowników firmy wzrosła z 6 do 15. W 2012 roku przychody zwiększyły się o 70% w porównaniu do roku poprzedniego.

Zobacz również