Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.
Karol Majewski dołączył do warszawskiego zespołu obsługi
klienta w Deloitte Digital gdzie obejmie stanowisko Account Directora. W branży pracuje od dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywał w
agencjach: E-graphics, Wunderman i Cosmo, gdzie
pracował dla klientów takich, jak Dell, Microsoft, Danone i Lotte Wedel. Przez trzy lata pracował w Virgin Mobile, gdzie odpowiadał za całość działań digital i mobile. W Deloitte Digital pracuje z markami z portfolio Estée Lauder Companies na
rynku polskim.
W 2013 r., pracując w Virgin Mobile po
stronie klienta, Karol odpowiadał za aplikację Pixel Heritage, która zdobyła srebrną nagrodę KTR. Po stronie
agencyjnej za ten projekt odpowiadali Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, którzy niedawno dołączyli do Deloitte Digital, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych.
Jednocześnie dział obsługi klienta w Łodzi wzmocniła Basia Kropidłowska. Dołączyła do zespołu Michała Kaczanowskiego, Account Directora w Deloitte Digital, pracującego dla PepsiCo. Basia posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach takich, jak Scholz&Friends, Havas, G7 i Young & Rubicam. W tym czasie współpracowała z markami: Orange, PKO BP, Łaciate czy Danone, realizując również kampanie zagraniczne, m.in. wprowadzenie postaci Małego Głoda na rynek brytyjski.
- Widząc, w jakim kierunku podąża obecnie
reklama, po dziesięciu latach
pracy przy kampaniach ATL-owych postanowiłam „przejść na digital” – tłumaczy swoją
decyzję o dołączeniu do zespołu Deloitte Digital.
Iza Zajfert zapowiada dalszy rozwój agencji i wzmacnianie zespołów klienckich zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi.
Deloitte Digital