Biznes

Deloitte Digital rozwija dział obsługi klienta

Do zespołu Izy Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital, dołączyli Karol Majewski i Barbara Kropidłowska. Będą współpracowali z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim oraz z PepsiCo.

Karol Majewski dołączył do warszawskiego zespołu obsługi klienta w Deloitte Digital gdzie obejmie stanowisko Account Directora. W branży pracuje od dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach: E-graphics, Wunderman i Cosmo, gdzie pracował dla klientów takich, jak Dell, Microsoft, Danone i Lotte Wedel. Przez trzy lata pracował w Virgin Mobile, gdzie odpowiadał za całość działań digital i mobile. W Deloitte Digital pracuje z markami z portfolio Estée Lauder Companies na rynku polskim.

W 2013 r., pracując w Virgin Mobile po stronie klienta, Karol odpowiadał za aplikację Pixel Heritage, która zdobyła srebrną nagrodę KTR. Po stronie agencyjnej za ten projekt odpowiadali Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, którzy niedawno dołączyli do Deloitte Digital, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Jednocześnie dział obsługi klienta w Łodzi wzmocniła Basia Kropidłowska. Dołączyła do zespołu Michała Kaczanowskiego, Account Directora w Deloitte Digital, pracującego dla PepsiCo. Basia posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach takich, jak Scholz&Friends, Havas, G7 i Young & Rubicam. W tym czasie współpracowała z markami: Orange, PKO BP, Łaciate czy Danone, realizując również kampanie zagraniczne, m.in. wprowadzenie postaci Małego Głoda na rynek brytyjski.
– Widząc, w jakim kierunku podąża obecnie reklama, po dziesięciu latach pracy przy kampaniach ATL-owych postanowiłam „przejść na digital” – tłumaczy swoją decyzję o dołączeniu do zespołu Deloitte Digital.

Iza Zajfert zapowiada dalszy rozwój agencji i wzmacnianie zespołów klienckich zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi.

Deloitte Digital

Komentarze