Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z porównywarką cenową Nokaut.pl. W 2013 roku Goal.pl zamierza zadebiutować na rynku NewConnect, skąd chce pozyskać 1-1,5 mln zł. Dzięki partnerstwu z Nokaut.pl, czytelnicy Goal.pl będą mogli m.in. kupować akcesoria piłkarskie wybierając spośród ofert Nokaut.pl, uczestniczyć w specjalnych promocjach markowych produktów piłkarskich znanych marek i wspólnych akcjach promocyjnych dla kibiców. Z kolei Goal.pl zapewni swojemu partnerowi dostęp do unikalnych użytkowników skoncentrowanych na popularnej branży. Zarówno Goal.pl jak i Nokaut.pl chcą wykorzystać szansę, jaką daje rosnący dynamicznie rynek piłki nożnej w Polsce. Według raportu Deloitte Finansowa Ekstraklasa 2012 przychody Ekstraklasy SA wyniosły w 2011 roku 363 mln zł i były wyższe o ok. 20% niż rok wcześniej. Goal.pl odwiedza obecnie 0,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy generują 8 mln odsłon. W 2012 roku portal wypracował blisko 1 mln zł przychodów i ponad 100 tys. zł EBITDA. Nad portalem pracuje kilkunastu redaktorów.

Zobacz również