Biznes

Lidia Krasowska dołącza do Brand Support na stanowisko account manager

Do zespołu agencji Brand Support dołącza Lidia Krasowska. Obejmie stanowisko account manager, zajmie się przede wszystkim obsługą marki Beckers oraz obsługą przetargów.

 

Przez ostatnie 3 lata Lidia Krasowska pracowała w agencji BrainJuice Group, również na stanowisku account manager, zajmując się m.in. koordynacją kampanii SEM, SEO, display oraz na Facebooku, jak również koordynacją prac nad tworzeniem stron internetowych, aplikacji oraz prezentacji multimedialnych. Wcześniej przez 2 lata jako Account Executive w agencji CAM Media zajmowała się m.in. udziałem w przygotowywaniu kampanii reklamowych w internecie, telewizji i prasie, współtworzeniem stron internetowych oraz przygotowywaniem ofert handlowych.

 

Wśród klientów dla jakich pracowała Lidia Krasowska znaleźli się m.in. GlaxoSmithKline, Mercedes-Benz Warszawa, Orkla Health (Möller’s, Bodymax, Esberitox N, Olbas, Unikalk, Kalms), ING Commercial Finance, ING Lease, Provident, Angelini, Sanofi-Aventis, A&D Pharma (Fervex, Efferalgan), Philips, Poczta Polska, PGNiG, Ministerstwo Skarbu Państwa, Galeria Trzy Korony, Polnord.

 

Lidia Krasowska jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Wydział Nauk Humanistycznych; kierunek: Socjologia; specjalność: komunikacja społeczna).

 

Brand Support  istnieje od 1997 r. i jest agencją nowoczesnej komunikacji zintegrowanej. Działa wg filozofii marketingu wartości dodanej, promuje marketing zaangażowany społecznie. Wspiera marki od wprowadzenia na rynek, przez aktywacje wizerunkowe i sprzedażowe, po rewitalizacje i repozycjonowanie. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: BRE Bank, BRITA Polska, Coty Polska, Danone, Diageo, Ferrero, GlaxoSmithKline, Mattel, Nestle Waters, Peugeot Polska, Sanofi-Aventis, Tikkurila Polska SA, Wella Professionals, Valeant, Unilever.

 

 

Źródło obrazka: [internet]

Komentarze