Ukazał się raport eCommerce 2012, przygotowany przez Internet Standard. To 86 stron danych, analiz i komentarzy. Wybraliśmy najciekawsze z nich.
  • 33,5% użytkowników serwisów e-commerce mieszka na wsi
  • 70% osób w kwestii zakupów ufa opiniom znajomych i uznaje je za najbardziej wiarygodne
  • 0,8% całkowitej sprzedaży prasy w Polsce stanowią wydania elektroniczne
  • 54,5% polskich e-sklepów jest obsługiwana przez jedną lub dwie osoby
  • 75% sklepów internetowych posiada w ofercie od 1 do 5 tysięcy produktów
  • 40,9% e-sklepów prowadzi także sprzedaż w tradycyjnych punktach
  • 60% sklepów korzysta z własnego lub zakupionego oprogramowania
  • 47% właścicieli e-sklepów uważa pozycjonowanie w wyszukiwarkach za najskuteczniejszą metodę promocji, jednak jest to o 8 punktów procentowych mniej, niż dwa lata temu. Rosnącą popularnością cieszą się reklama w porównywarkach cenowych oraz marketing szeptany i wirusowy.
  • 66% sklepów powiela w swojej działalności rozwiązania stosowane przez liderów branży
  • dominujące formy płatności to przelew na konto (65%) i płatność przy odbiorze (60,9%)
  • 58% sklepów internetowych zwiększyło w ubiegłym roku swoje zyski
Pełny raport znajdziesz na stronie Internet Standard.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również